kalle112 Postad 28 augusti 2006 Postad 28 augusti 2006 kan nån förklara det här med combustion? Vad är det och kan jag intstallera om det separat? När jag startar 3d studio och vill använda combustion så står det nånting om att "dll engine" inte fungerar. Kan det ha nånting med backburner att göra? Vet inte ens vad backburner är men jag kom ihåg att jag installera den i en annan separat mapp! Vill använda combustion men hur... 0 Citera
Pace Postad 28 augusti 2006 Postad 28 augusti 2006 Vad ska du använda Combustion till om du inte vet vad det är? 0 Citera
Mr.Man Postad 28 augusti 2006 Postad 28 augusti 2006 Ja! Du kan använda Combustion utan max, var det din fråga? 0 Citera
kalle112 Postad 28 augusti 2006 Författare Postad 28 augusti 2006 Vad ska du använda Combustion till om du inte vet vad det är? hehe...det kan man också fråga sig! Jag hittade en tutorial där man använder combustion som en "map" i 3d studio. Men problemet är att det står nånting med att "dll engine" inte fungerar korrekt... har combustion och backburner nånting gemensamt? Frågar eftersom jag kom ihåg att jag installerade backburner på ett skumt ställe... 0 Citera
Lasse_laser Postad 28 augusti 2006 Postad 28 augusti 2006 combustion och backburner har nåt gemensamt ja. backburner används till att rendera över flera datorer. 0 Citera
kalle112 Postad 29 augusti 2006 Författare Postad 29 augusti 2006 jaha...då vet jag det! Men vart nånstans ska man installera backburner? Inuti 3d studio max mappen kanske? Jag installerade backburner på en helt annan mapp... EDIT, ingår COMBUSTION i 3d studio max? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.