Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
jag sa ju gevär och "colt" som den i counter-strike...

så ja...jag menade m4a1. Den liknar den väldigt mycket...

Dom flesta över 15 år spelar inte Counter-strike, tro det eller ej.

Postad
annars har jag soft air gun gevär till salu. (En "colt" som i counter-strike och en ak47:a).

Använde dom själv till en film och dom funka utan problem...

Åhh coolt.. Såna skulle jag vilja ha för vi skulle nämligen göra en cs film.. Vad säljer du dom för?? Och är det soft air guns??

• 2 månader senare...
Postad

Ja, Soft Air Guns kan nog se ganska bra ut.

En fråga bara, någon som vet var man kan få tag i biliga Soft Air Guns. Dom behöver inte vara särskilt bra, bara dom är billiga.

Postad

Ska man ha soft air guns som rekvisita är det tradera som gäller. Där finns många billiga skräpbössor som inte duger till mycket annat än att se bra ut på film ;)

Annars kan man fråga på airsoftsverige.se! Där finns många seriösa reenactmentföreningar som kan ställa upp med utrustning och vapen, åtminstonde om de själva får spela insatsstyrka/wwII-soldater eller vad de nu än är inne på. Ett plus är att många av de seriösa medlemmarna dessutom har "vanan inne" så att säga, vad gäller att spela soldat/insatsstyrka/terrorist ;)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...