Gå till innehåll

livsverk


Najka

Recommended Posts

Tänk på att de som väljer att läsa manuset och ge kommentarer lägger ned tid på att hjälpa dig, då kanske det känns lite nonchalant att tycka att det bara är "en kul grej".

 

Bra att folk vet det nu, så de inte besvärar sig i onödan. För dem som vill läsa räcker det kanske att säga om det är bra eller dåligt.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=vilcans]Jag tog en titt på de två-tre första sidorna. Det verkar rätt intressant, men formatfel och onödiga beskrivningar gjorde att jag inte orkade läsa vidare. Så jag önskar lycka till med filmningen istället![/citat]

 

Ja det var synd för då var det väl knappt lönt att läsa de tre stackars sidorna.

Detta är hur jag skriver mina manus.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=lilla_farbrorn]Tänk på att de som väljer att läsa manuset och ge kommentarer lägger ned tid på att hjälpa dig, då kanske det känns lite nonchalant att tycka att det bara är "en kul grej".

 

Bra att folk vet det nu, så de inte besvärar sig i onödan. För dem som vill läsa räcker det kanske att säga om det är bra eller dåligt.[/citat]

 

Jepp det är allt jag vill höra om det är bra eller dåligt. De kan kanske tycka att det är nonchalant men antingen får man väl läsa det eller inte.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Tomtebo]Tyckte manuset var okej :) Jag personligen bryr mig inte så mycket ifall manuset inte är " som det ska vara". Bara reggisören och skådespelarna förstår mansuet så är det ju lugnt. Bra gjort faktiskt. tyckte den var okej.[/citat]

 

precis så jag menar. Tack för det:)

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Najka][citat=vilcans]Jag tog en titt på de två-tre första sidorna. Det verkar rätt intressant, men formatfel och onödiga beskrivningar gjorde att jag inte orkade läsa vidare. Så jag önskar lycka till med filmningen istället![/citat]

 

Ja det var synd för då var det väl knappt lönt att läsa de tre stackars sidorna.

Detta är hur jag skriver mina manus.[/citat]

 

Jag menade alltså att om du skulle haft nytta av feedback så skulle jag ha läst manuset, även om det var en smula svårläst. Men eftersom du redan har börjat filma så väntar jag tills jag får se filmen istället.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
Om man ska hålla sig till innehållet tycker jag det är en ganska intressant historia.

Inte massa idiotiskt FX utan en historia med handling, äntligen.

Skulle kunna tänka mig att se filmen när den är klar för att se resultatet.

Vore kul om du kunde ladda upp den här.

 

Det ska jag göra när den är klar :) och tack för kritiken!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...