rattmuffen Postad 1 augusti 2006 Postad 1 augusti 2006 e det ngn som kommer ihåg ett svenskt program från 80-talet med 2 tjejer som var lite småfräcka, 1 bröt på finländska, dom körde massa sketcher och sa 'voine, voine'.... jag tror att dom hette nåt i stil med kajsa och evalena eller liknande.......suck.... pliiis help vad hette detta program.... 0 Citera
gorse Postad 1 augusti 2006 Postad 1 augusti 2006 Det var väl de som hoppade in nakna en gång? De kommer jag ihåg. Ja, vad hette de? 0 Citera
Jonyverse Postad 2 augusti 2006 Postad 2 augusti 2006 Hette dom inte Kariina och ev. Evalena? En av dom var i alla fall Annalena Brundin, men den andra minns jag inte. 0 Citera
EvilElvis Postad 2 augusti 2006 Postad 2 augusti 2006 [citat=Jonyverse]Hette dom inte Kariina och ev. Evalena? En av dom var i alla fall Annalena Brundin, men den andra minns jag inte.[/citat] Den andra var Lill-Marit Bugge. 0 Citera
rattmuffen Postad 3 augusti 2006 Författare Postad 3 augusti 2006 thänk you, thänk you, thänk you! 0 Citera
rattmuffen Postad 3 augusti 2006 Författare Postad 3 augusti 2006 hittade dom på google nu när jag vet vad dom heter - dom var ju Nancy & Carina i Daily Live..... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.