Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

edit: oj, upptäckte att jag la tråden i fel forum. sorry about that.

Jag vet inte riktigt hur fotointresserade folk är här på forumet, men i alla fall XD

Kraven på kameran är manuellt ställbar fokus med någon sorts "fokusring" eller vad det kallas (alltså någon sorts grej man kan vrida på för att ställa in den fokus i bilden man vill ha). Och såklart, bra bildkvalité. Digital ska den vara också, stor fördel om den kan ta SD-kort.

Kamerapris? Har jag inte funderat på så mycket. Ju billigare desto bättre (?) är ju inte alltid sant, men låt oss säga 4-6 tusen ungefär.

Öppen för alla tips, även beställningar från utlandet (har hört att man kan spara många tusenlappar genom att köpa från t.ex. Tyskland).

Hittade den här, kan den vara något? Inte riktigt kommit i underfund med om/hur man kan justera fokus på denna, men i alla fall:

http://www.webhallen.com/prod.php?id=56132

Postad

Vet en kille som köpte en schysst Canon någonting begagnad på tradera för lite grann.

EDIT: Det är nog tyvärr allt jag kan bidra med. Kolla blocket och tradera och sådant helt enkelt.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...