Munthe Postad 7 juli 2006 Postad 7 juli 2006 Hon har mycket gemensamt med voodoofilms användare. Hennes nästa fråga lär bli hur man gör ljussablar. 0 Citera
_nemo_ Postad 7 juli 2006 Postad 7 juli 2006 [citat=Munthe]Hon har mycket gemensamt med voodoofilms användare. Hennes nästa fråga lär bli hur man gör ljussablar.[/citat] Hahaha. Eller hur hon får filmlook med semesterkameran, är det någon knapp i after effects eller räcker det med ett filter? 0 Citera
Mr.Man Postad 7 juli 2006 Postad 7 juli 2006 Jag tror hennes "dum blondin image" är en väl genomtänkt strategi i hennes marknadsföring. 0 Citera
Mr.Man Postad 7 juli 2006 Postad 7 juli 2006 Dessutom tycker jag det inte finns några dumma frågor sålänge dom inte redan är ställda eller lätta att söka svar på själv. 0 Citera
Munthe Postad 7 juli 2006 Postad 7 juli 2006 [citat=Mr.Man]Dessutom tycker jag det inte finns några dumma frågor sålänge dom inte redan är ställda eller lätta att söka svar på själv.[/citat] Det har du helt rätt i. Det är förmodligen mer korkat att undra hur man gör en ljussabel än att fråga hur riktig slow motion fotograferas. Yaay, Jessica Simpson är "above average" om hon vore medlem här! :) 0 Citera
Lasse_laser Postad 8 juli 2006 Postad 8 juli 2006 Ni får väl se till att hon blir medlem här då, så att vi kan lära henne ett och annat. Sen får hon bära en Voodoofilm-logo på alla galor i gengäld. 0 Citera
Pace Postad 10 juli 2006 Postad 10 juli 2006 [citat=Lasse_laser]Ni får väl se till att hon blir medlem här då, så att vi kan lära henne ett och annat. Sen får hon bära en Voodoofilm-logo på alla galor i gengäld.[/citat] Det tycker jag låter som en utmärkt idé. :e 0 Citera
Java ex Machina Postad 10 juli 2006 Postad 10 juli 2006 nästan värd ett par biobiljetter. synd bara att reglerna säger att de förslagen inte får finnas innan. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.