Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Jag har sett filmen, kikat lite på fan-avsnittet på skiva 4 och börjat på dangerous days. När jag ser alla småklippen och omtagningar så får jag faktiskt ett intryck av att filmen egentligen är "rätt dålig" dvs man kivas om resultatet, har otydligt mål och stundtals är de tusan så stressade av både tid och pengar. Att tjafsa om voiceover'n är egentligen helt galet. Det borde retts ut redan på manusstadiet. Otroligt att det blev ett sådant mästerverk. Svårt att tro att filmen är 25 år.

För en gångs skull kanske "Fix in post" blev räddningen... ;)

Håller med (eftersom tomten kom med den till mig också) - helt otroligt att den är 25 år. Synd att premiärtitten blev fördärvad av 5 åringen som inte ville/kunde sova...

/Max

Postad

Har ni funderat på vilka filmer som är samtida? ET är från 1982. ALIEN är från 1979.

Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi är från 1983. STAR WARS är från 1977.

Nu blev jag sugen på att ha en spinner som skalamodell i lämplig storlek.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...