r0lfi Postad 18 juni 2006 Författare Postad 18 juni 2006 [citat=leranimatör] Jag tänker på PlayStation.[/citat] Haha! ja fast detta är ju ett filmforum inte ett tv-spels forum :) Fast du var nog ironisk, gissar jag. 0 Citera
Gremanz Postad 23 juni 2006 Postad 23 juni 2006 Skitbra! :D Nej, den har inget syfte och inte heller någon vettig handling, men what the fuck liksom? Den är kul att se, är välgjort i regiaspekt och både effekter och ljud är bra över medel för den här typen av "produktion". Thumbs up! 0 Citera
Kenjin Postad 23 juni 2006 Postad 23 juni 2006 Filmen funkar inte för mig, vad gör jag för fel? Använder mediaplayer! //Kenjin 0 Citera
r0lfi Postad 26 juni 2006 Författare Postad 26 juni 2006 [citat=Kenjin]Filmen funkar inte för mig, vad gör jag för fel? Använder mediaplayer![/citat] Du kanske måste tanka hem video-codecet "Xvid" som filmen är renderad i. 0 Citera
Film smurfen Postad 16 juli 2006 Postad 16 juli 2006 %2$s skrev: Jupp, jag vet. Var liksom bara en dags inspelning på 1 timme kanske. Alla idéer dök upp på plats. Ska nog försöka göra ett litet manus ;D fast det är ingen av mina kompisar som vill följa ett filmmanus tror jag, dom vill gjärna komma upp med sina egna idéer på inspelningsplatsen. Svårt att få dom följa en viss sak. Dom är lite envisa att prata i saker :( Ge mig riktiga skådespelare, det hade varit röjj det ;D Skriv manus efter deras idéer oxo. Gör så här. Alla ni samlas i ett rum, pratar om vad ni ska göra för film. Kommer på olika idéer. Sen blir det en uppgift att få alla idéer att sitta ihop och passa in. Svår är det men alla kommer ju vartfall med sina idéer. ;);) 0 Citera
odinlundin Postad 9 augusti 2006 Postad 9 augusti 2006 Hur gör man lasersvärden i After Effects? 0 Citera
r0lfi Postad 10 augusti 2006 Författare Postad 10 augusti 2006 [citat=odinlundin]Hur gör man lasersvärden i After Effects?[/citat] sök här i forumet eller på google. finns massvis med tutorials. 0 Citera
Lösningen Postad 11 augusti 2006 Postad 11 augusti 2006 Kan inte bli bättre än så. 5/5 hallonbåtar 0 Citera
odinlundin Postad 19 augusti 2006 Postad 19 augusti 2006 Hehe hallonbåtar, har inte sett nån som har satt betyg i det :P 0 Citera
Film smurfen Postad 19 augusti 2006 Postad 19 augusti 2006 Haha, jag tog Betyg sätt ämne och la en 4:a på tråden. ;) 0 Citera
jepser Postad 11 februari 2007 Postad 11 februari 2007 det kom ingen bild när jag körde den, bara ljud, varför? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.