Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

[citat=leranimatör]

Jag tänker på PlayStation.[/citat]

Haha! ja fast detta är ju ett filmforum inte ett tv-spels forum :) Fast du var nog ironisk, gissar jag.

Postad

Skitbra! :D

Nej, den har inget syfte och inte heller någon vettig handling, men what the fuck liksom?

Den är kul att se, är välgjort i regiaspekt och både effekter och ljud är bra över medel för den här typen av "produktion".

Thumbs up!

Postad

[citat=Kenjin]Filmen funkar inte för mig, vad gör jag för fel? Använder mediaplayer![/citat]

Du kanske måste tanka hem video-codecet "Xvid" som filmen är renderad i.

• 3 veckor senare...
Postad
%2$s skrev:

Jupp, jag vet. Var liksom bara en dags inspelning på 1 timme kanske. Alla idéer dök upp på plats. Ska nog försöka göra ett litet manus ;D fast det är ingen av mina kompisar som vill följa ett filmmanus tror jag, dom vill gjärna komma upp med sina egna idéer på inspelningsplatsen. Svårt att få dom följa en viss sak. Dom är lite envisa att prata i saker :(

Ge mig riktiga skådespelare, det hade varit röjj det ;D

Skriv manus efter deras idéer oxo. Gör så här.

Alla ni samlas i ett rum, pratar om vad ni ska göra för film. Kommer på olika idéer. Sen blir det en uppgift att få alla idéer att sitta ihop och passa in. Svår är det men alla kommer ju vartfall med sina idéer. ;);)
  • 4 veckor senare...
Postad

[citat=odinlundin]Hur gör man lasersvärden i After Effects?[/citat]

sök här i forumet eller på google. finns massvis med tutorials.

• 2 veckor senare...
  • 5 månader senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...