Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Köp "Good taste made bad taste". En dokumentär om filmen Bad taste av Peter jacksson. Där kan man hitta många idéer (tycker jag iaf). Eftersom att han gjorde filmen med inga som helst pengar, nästan. Där ser man hur man kan göra grejor. Fast det kanske är mera intressant för horror / comedys - film maker. Jag tycker iaf att det är intressant.

Postad

[citat=Christian van Caine]Kan vara värt att nämna att den ingår i antingen VHS-versionen eller Special Edition dubbeldiscutgåvan av Bad Taste :-)

Kan finnas i fler versioner jag inte känner till åsså, dock inte den vanliga DVD:n.

Den karl´n har min respekt! :D[/citat]

Den är med i Peter Jackson boxen också ;)

Postad

Det verkar finnas två olika boxar. Good taste made bad taste är inte med i min box heller, men å andra sidan hade jag chansen att se dokumentären på bio, så jag är nöjd ändå.

/Jakob

Postad

En man med stort tålamod som pallar att göra långfilm med egna pengar! Det måste ha varit skitjobbigt för honom. Skulle gärna vilja se dokumentären. Kanske får för mig att köpa dubbel discen av Bad Taste.

Postad

Good taste made bad taste är verkligen en insprationskälla för mig, en helt underbar liten dokumentärfilm.

Danell, skulle inte kunna säga det bättre själv. Peter Jackson är en levande legend.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...