Anhool Postad 28 april 2006 Postad 28 april 2006 Nu är det bråttom, oerhört bråttom. Jag måste ha det klassiska skrivmaskinsaktiga ljudet som brukar finnas när locations och sådant kommer fram i actionrullar ASAP. Om någon råkar ha det liggande eller vet vart jag får tag på det så ska jag belöna honom eller henne med min eviga tacksamhet. 0 Citera
Christian van Caine Postad 28 april 2006 Postad 28 april 2006 När locations & sånt kommer fram? Hur menar du? 0 Citera
Wallin Postad 28 april 2006 Postad 28 april 2006 Han menar den lilla texten som dyker upp för att förklara för de dumma amerikanerna var vi befinner oss. T. ex. om en stor flygbas visas med startbanor och massa stridsflygplan står det: "Airforce Base" Så att dom förstår att det är en flygbas och ingen snabbmatsrestaurang 0 Citera
swempa Postad 29 april 2006 Postad 29 april 2006 kolla in sounddogs.com för ljudeffekter och ljudfiler... 0 Citera
Anhool Postad 29 april 2006 Författare Postad 29 april 2006 Jag har redan fått ljud av Tuco så det är lugnt. Angående sounddogs så är inte ljudet som går att hitta där så speciellt... Errr... Fint? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.