Gå till innehåll

Aggressioner


Mickels

Recommended Posts

Jag så heter min film, e inte mitt seriösa projekt, de e snarare flamsprojekt. Råfilmen e på 10 min o från ide till färdig inspelning tog 30 min o då kvaliten där efter. Ville bara dela me mig med nåt kul, för den e de enda film jag har komprimerat. Har för övrigt inte gjort så många heller. Men här e den i alla fall. http://www.edu.nacka.se/johan.mickels/oserios.html

Länk till kommentar
Share on other sites

Jo de va ju jag som höll i kameran. Jag tog hand om de teckniska jobbet. Ska tänka på att inte skratta nästa gång hehe. Men som sagt. Filmen va inte meningen att de skulle bli bra från början, de va en kul grej vi gjorde. Ni får gärna kritisera ändå :-)

Länk till kommentar
Share on other sites

Hahaha, ja den var bra! Riktigt bra skådisar faktiskt. Den skulle kanske vinna på att vara lite snabbare i dialogen (under första halvan iaf). Korta ner den ngt kanske? Och sen väntade man ju sig faktiskt ngt på slutet, om hon hade knäat honom i magen i sista scenen hade det varit briljant! :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...