Mickels Posted November 15, 2003 Posted November 15, 2003 Jag så heter min film, e inte mitt seriösa projekt, de e snarare flamsprojekt. Råfilmen e på 10 min o från ide till färdig inspelning tog 30 min o då kvaliten där efter. Ville bara dela me mig med nåt kul, för den e de enda film jag har komprimerat. Har för övrigt inte gjort så många heller. Men här e den i alla fall. http://www.edu.nacka.se/johan.mickels/oserios.html 0 Quote
Ronnie Posted November 16, 2003 Posted November 16, 2003 Hehe. Ja den var underhållande. Bra insatser, även om tjejen (och kamerakillen ;)) hade svårt att hålla sig för skratt ibland. 0 Quote
Mickels Posted November 16, 2003 Author Posted November 16, 2003 Jo de va ju jag som höll i kameran. Jag tog hand om de teckniska jobbet. Ska tänka på att inte skratta nästa gång hehe. Men som sagt. Filmen va inte meningen att de skulle bli bra från början, de va en kul grej vi gjorde. Ni får gärna kritisera ändå :-) 0 Quote
lilla_farbrorn Posted November 16, 2003 Posted November 16, 2003 ja.. den var faktiskt rätt rolig.. men slutet kunde man kanske göra bättre.. att hon blir arg igen när de kramas kanske? 0 Quote
Fredrik Posted November 16, 2003 Posted November 16, 2003 Hahaha, ja den var bra! Riktigt bra skådisar faktiskt. Den skulle kanske vinna på att vara lite snabbare i dialogen (under första halvan iaf). Korta ner den ngt kanske? Och sen väntade man ju sig faktiskt ngt på slutet, om hon hade knäat honom i magen i sista scenen hade det varit briljant! :) 0 Quote
Recommended Posts