Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

de ska synas i 1 till 2 bildrutor, väldigt snabbt altså, sen så tycker jag att du ska lyssna med halva örat på vad folk tycker är snyggt eller inte. det är film, och din film, du bestämer själv så ta det du tycker är snyggt, jag tror jag har sett tusen olika varianter på mynigsflamor i film, då detta mest är en stil sak, en effekt, nog för att det kommer ur en riktig pistol/gevär också, men de syns knappt.. Bara i mörker syns de väl.. Så vad tycker du är snygg? Vad ger mest effekt i din film/scen?

Postad

Skulle någon kunna lägga upp ett par snygga..ja får inte till dom. Magnuz ja vill inte vara elak men dom ser lite konstiga ut.

Postad

muzzle flashes kallar dom det på detonation films.

jag själv har ju alltid gillat modell eldkastare... cirkus 1- 2 meter långa... men det är ju långt ifrån realistiskt. kolla filmer helt enkelt... en av favoriterna är ED209 i robocop... han är så respektingivande :D

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...