SwedishDragon Postad 6 februari 2006 Postad 6 februari 2006 Tjena. Slowmotion effekt i pinnacle 9, kan man göra något åt den så att det inte ser ut som det hackar? Dragon Någon som har något förslag på ett mellanklass program, jag har köty Pinnacle 9 nu ett tag och nu känner jag för att gå vidare.... Later Skaters. 0 Citera
Ronnie Postad 6 februari 2006 Postad 6 februari 2006 [citat=SwedishDragon]Tjena. Någon som har något förslag på ett mellanklass program, jag har köty Pinnacle 9 nu ett tag och nu känner jag för att gå vidare....[/citat] Gör en sökning på redigeringsprogram så får du upp trådar som diskuterar förslag på olika program. 0 Citera
Black Star Postad 6 februari 2006 Postad 6 februari 2006 [citat=SwedishDragon]Tjena. Slowmotion effekt i pinnacle 9, kan man göra något åt den så att det inte ser ut som det hackar? Dragon Någon som har något förslag på ett mellanklass program, jag har köty Pinnacle 9 nu ett tag och nu känner jag för att gå vidare.... Later Skaters.[/citat] Det är bara att ta bort "Smooth motion" så ser det ut som att det hackar, tror jag. 0 Citera
arvid Postad 6 februari 2006 Postad 6 februari 2006 Nja, är det inte så att man ser till att "Smooth motion" är på? 0 Citera
yarrik112 Postad 6 februari 2006 Postad 6 februari 2006 Det säger ju sig själv att man ska ha "smooth motion" på om man vill ha "ohackig" bild 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.