SwedishDragon Posted February 6, 2006 Posted February 6, 2006 Tjena. Slowmotion effekt i pinnacle 9, kan man göra något åt den så att det inte ser ut som det hackar? Dragon Någon som har något förslag på ett mellanklass program, jag har köty Pinnacle 9 nu ett tag och nu känner jag för att gå vidare.... Later Skaters. 0 Quote
Ronnie Posted February 6, 2006 Posted February 6, 2006 [citat=SwedishDragon]Tjena. Någon som har något förslag på ett mellanklass program, jag har köty Pinnacle 9 nu ett tag och nu känner jag för att gå vidare....[/citat] Gör en sökning på redigeringsprogram så får du upp trådar som diskuterar förslag på olika program. 0 Quote
Black Star Posted February 6, 2006 Posted February 6, 2006 [citat=SwedishDragon]Tjena. Slowmotion effekt i pinnacle 9, kan man göra något åt den så att det inte ser ut som det hackar? Dragon Någon som har något förslag på ett mellanklass program, jag har köty Pinnacle 9 nu ett tag och nu känner jag för att gå vidare.... Later Skaters.[/citat] Det är bara att ta bort "Smooth motion" så ser det ut som att det hackar, tror jag. 0 Quote
arvid Posted February 6, 2006 Posted February 6, 2006 Nja, är det inte så att man ser till att "Smooth motion" är på? 0 Quote
yarrik112 Posted February 6, 2006 Posted February 6, 2006 Det säger ju sig själv att man ska ha "smooth motion" på om man vill ha "ohackig" bild 0 Quote
Recommended Posts