lilla_farbrorn Postad 1 februari 2006 Postad 1 februari 2006 Har deltagit i undersökningen nu. Pontén ringde och sa att han kommer över på middag. 0 Citera
gorse Postad 1 februari 2006 Postad 1 februari 2006 Intressant är "Filmbranschen håller på att ta fram en laglig nedladdningstjänst och vill gärna ha dina synpunkter på vad som är viktigast att tänka på. Hur borde en laglig nedladdningstjänst vara utformad?". Så nått är på gång i alla fall. vad skrev ni? Jag skrev stort utbud, lätt att nå kundsupport, bra katergoriidelning, bra sökfuntioner, bra referens-relationer typ "de som köpte denna film köpte också denna", samt utrymme för recensioner och betygsomröstning samt gärna smala filmer och film från tex asien och latinamerika om det går. Tyvärr glömde jag att skriva att "ingen regionsindelning". 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 1 februari 2006 Postad 1 februari 2006 Jag fokuserade mest på priset, för det är helt klart viktigast för mig. Hellre en reklampaus eller någon sorts sponsring i filmen än att den kostar multum. Stort utbud är självklart viktigt och så skrev jag att det absolut inte fick vara någon komprimering på varken ljud eller bild. Då är det mer värt att ta cykeln ner till videouthyrningen. Vad kan en hyrfilm via internet tänkas kosta? Jag skulle aldrig betala mer än max 20 kronor och då måste kvalitén på ljud och bild vara väldigt hög. 0 Citera
jonkanon Postad 2 februari 2006 Postad 2 februari 2006 Att de skulle sluta se det som om vi levde i östberlin och försöka hindra oss att se det vi vill se. 0 Citera
Java ex Machina Postad 2 februari 2006 Postad 2 februari 2006 [citat=jonkanon]Att de skulle sluta se det som om vi levde i östberlin och försöka hindra oss att se det vi vill se.[/citat] DDR-Sverige... :D http://www.voodoofilm.org/forum/images/icons/icon7.gif 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.