Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej! Första gången jag skriver här men jag går rakt på sak. Jo det är så här att vi har precis skrivt klart ett manus, men vi har ett problem, en flygkrash.

Men igentligen räcker det bara med ett flygplan som gungar lite fram och tillbaka hehe. allt får bli svart när det händer. Men Kan man göra detta i nått 3d program? Eller finns nått färdigt på internet?

Tacksam för svar :)

/ Theodor

turtle productions

Postad

Det jag tror är lättast är att bygga en modell av flygplanet. (Om du inte vill bygga själv, finns det säkert att köpa) Planet filmar du framför en bluescreen, och sen är det bara att fixa resten i datorn med hjälp av ett 3d-program.

"When you need something really big, you acctually made it really small"

Postad

[citat=00Bengtsson]Det jag tror är lättast är att bygga en modell av flygplanet. (Om du inte vill bygga själv, finns det säkert att köpa) Planet filmar du framför en bluescreen, och sen är det bara att fixa resten i datorn med hjälp av ett 3d-program.

"When you need something really big, you acctually made it really small"[/citat]

hur menade du att 3d-programet skulle användas?

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...