Jump to content

Recommended Posts

Posted

jag vet inte om jag ska dit personligen, eller nej jag ska inte dit eftersom jag är i england då kom jag på. Men min film "Fågeln" ska vara med. Se den om du får chansen. Den vann pris som bästa film i nordiska ungdomsfilmfestivalen nuff.

Posted

opus!

tack så mycket! NUFF är den nordiska ungdomsfilmfestivalen, har sin plats i norge, checka den på www.nuff.no och var med nästa år. Enligt min kompanjon så var det en riktigt bra festival!

• 3 weeks later...
Posted

Ska mycket troligen dit... Om inte annat så ska min (och ett par polares) film dit; "Bad Bullet: Reloaded" heter den, och har faktiskt (av någon underlig anledning) fått ett hedersomnämnande i en värmlandsk filmtävling för imponerande specialeffekter, och gediget genrekunnande.... Det är i genren - ZOMBIESPLATTER - rekomenderas att ses, om man vill se blod så att säga

• 4 weeks later...
Posted

Jag skall dit med en dålig film som heter 2 x mig själv .. (Det är ju inte så ofta man blir jättenöjd med sina egna verk).. Vann Lättvikt på framefestivalen,(Västragötalands)..

• 2 weeks later...
Posted

fick brevet för någon dar sedan ... nu ska jag inte bara åka dit utan också ha med en film som jag gjorde för nästan två år sedan. "stackars människor" i lättviktsklassen

Posted

"stackars människor" ?... heheh, Ja vi hålller ju inte direkt samma kvalite på filmer som ni tungviktare gör, men nån dag skall vi bli tungviktare ochså precis som ni var lättviktare en gång för länge sedan...

Posted

Jag ska kanske dit, om jag nu lyckas skaffa tågbiljetter och inträdesbiljetter osv... kostar ju så mycket pengar, om jag inte kan få min väns gratis-plats, med tåg och allt. Om han inte skall åka alltså.

Posted

Här är Väst-juryns kommentar om ungfilms film. Inte så illa tycker jag. ;) (förlåt om jag tar över så ungfilm :) )

LÄTTVIKT 0-16 ÅR

2 x MIG SJÄLV, 17 min av Mikael Bundsen

(Härlanda)

Genom nytänkande form, lek och allvar gestaltas den eviga frågan: Vem är jag? En insiktsfull, satirisk och träffsäker film. Vi vill se fler filmer av denna filmskapare!

Posted

Jaha så var det snart dags. Vore det inte kul att veta vilka folk är.? Känns underligt att gå på en såpass "liten" festival och veta att det finns en massa folk som man har skrivit till etc på forumet här men inte känner till på plats.

Men det är bara ett förslag. ;)

Posted

Tyvärr har ju inte forumt blivit så pass stort och bra än att man har mer personliga relationer, vilket är synd, så för mig spelar det inte så stor roll, jag kommer försöka prata med så många som möjligt där, får vi se hur det går :D Men nästa år kanske man kan ha en Voodoofilm-träff om det blivit bättre då...

Dessutom brukar man bli skrämda av hur man ser ut IRL, man har oftast tänkt sig något annat :D

Posted

Jo sant, men det är ju klart. Det att forumet inte är tillräckligt stort tycker jag iofs inte gör något. Det finns ju ialla fall nicks här som jag känner igen från tidigare diskussioner och skulle vara kul att hitta där.

:)