farbror_fallos Postad 4 september 2003 Postad 4 september 2003 Är det någon som ska till Trollhättan på noveberfilmfestivalen? Bara nyfiken... 0 Citera
mats_udd Postad 5 september 2003 Postad 5 september 2003 jag vet inte om jag ska dit personligen, eller nej jag ska inte dit eftersom jag är i england då kom jag på. Men min film "Fågeln" ska vara med. Se den om du får chansen. Den vann pris som bästa film i nordiska ungdomsfilmfestivalen nuff. 0 Citera
Opus Postad 5 september 2003 Postad 5 september 2003 Jag ska dit. mats_udd, vad är "nuff" har jag inte hört talas om. grattis förresten. 0 Citera
big_evert Postad 6 september 2003 Postad 6 september 2003 har novemberfestivalen nån hemsida eller? 0 Citera
big_evert Postad 7 september 2003 Postad 7 september 2003 hittade visst adressen..den var ju inte så svår....hehe 0 Citera
mats_udd Postad 8 september 2003 Postad 8 september 2003 opus! tack så mycket! NUFF är den nordiska ungdomsfilmfestivalen, har sin plats i norge, checka den på www.nuff.no och var med nästa år. Enligt min kompanjon så var det en riktigt bra festival! 0 Citera
Woodoman Postad 29 september 2003 Postad 29 september 2003 Ska mycket troligen dit... Om inte annat så ska min (och ett par polares) film dit; "Bad Bullet: Reloaded" heter den, och har faktiskt (av någon underlig anledning) fått ett hedersomnämnande i en värmlandsk filmtävling för imponerande specialeffekter, och gediget genrekunnande.... Det är i genren - ZOMBIESPLATTER - rekomenderas att ses, om man vill se blod så att säga 0 Citera
ungfilm Postad 2 oktober 2003 Postad 2 oktober 2003 om man är direktkvalificerad ... betyder det att filmen kommer visas på november då?... 0 Citera
ungfilm Postad 27 oktober 2003 Postad 27 oktober 2003 Jag skall dit med en dålig film som heter 2 x mig själv .. (Det är ju inte så ofta man blir jättenöjd med sina egna verk).. Vann Lättvikt på framefestivalen,(Västragötalands).. 0 Citera
big_evert Postad 7 november 2003 Postad 7 november 2003 Jag funderar alvarligt på att åka dit om jag har någon att åka med...nu när Bad cash Quartet kommer dit också... 0 Citera
street Postad 7 november 2003 Postad 7 november 2003 fick brevet för någon dar sedan ... nu ska jag inte bara åka dit utan också ha med en film som jag gjorde för nästan två år sedan. "stackars människor" i lättviktsklassen 0 Citera
farbror_fallos Postad 8 november 2003 Författare Postad 8 november 2003 Vi är ett gäng som ska åka från Östersund, ser verkligen ifram emot det. Tyvärr förlorade jag den regionala uttagningen. 0 Citera
ungfilm Postad 11 november 2003 Postad 11 november 2003 "stackars människor" ?... heheh, Ja vi hålller ju inte direkt samma kvalite på filmer som ni tungviktare gör, men nån dag skall vi bli tungviktare ochså precis som ni var lättviktare en gång för länge sedan... 0 Citera
jns Postad 12 november 2003 Postad 12 november 2003 Jag ska kanske dit, om jag nu lyckas skaffa tågbiljetter och inträdesbiljetter osv... kostar ju så mycket pengar, om jag inte kan få min väns gratis-plats, med tåg och allt. Om han inte skall åka alltså. 0 Citera
Moiraine Postad 17 november 2003 Postad 17 november 2003 Jag ska dit, om än bara på lördagen. ungfilm: Jag läste juryns kommentar om din film. DE tycker ialla fall inte att den var dålig. :) 0 Citera
jns Postad 17 november 2003 Postad 17 november 2003 Ni som ska dit, ska ni bo i gymnastik salen? Det ska jag och Fallos... och en som heter "Lasse P" som ska dit med oss. :) 0 Citera
street Postad 17 november 2003 Postad 17 november 2003 mm jag tror jag ska sova i salen om jag lyckas med att sätta in pengarna på kontot till imorrn. eh 0 Citera
Opus Postad 18 november 2003 Postad 18 november 2003 Jag bor på hotell, Film i Västernorrland betalar så vad gör man (mohahahah). Ungfilm, låt höra kommenteraren om din film... /A. 0 Citera
Moiraine Postad 19 november 2003 Postad 19 november 2003 Här är Väst-juryns kommentar om ungfilms film. Inte så illa tycker jag. ;) (förlåt om jag tar över så ungfilm :) ) LÄTTVIKT 0-16 ÅR 2 x MIG SJÄLV, 17 min av Mikael Bundsen (Härlanda) Genom nytänkande form, lek och allvar gestaltas den eviga frågan: Vem är jag? En insiktsfull, satirisk och träffsäker film. Vi vill se fler filmer av denna filmskapare! 0 Citera
Moiraine Postad 21 november 2003 Postad 21 november 2003 Jaha så var det snart dags. Vore det inte kul att veta vilka folk är.? Känns underligt att gå på en såpass "liten" festival och veta att det finns en massa folk som man har skrivit till etc på forumet här men inte känner till på plats. Men det är bara ett förslag. ;) 0 Citera
Opus Postad 21 november 2003 Postad 21 november 2003 Tyvärr har ju inte forumt blivit så pass stort och bra än att man har mer personliga relationer, vilket är synd, så för mig spelar det inte så stor roll, jag kommer försöka prata med så många som möjligt där, får vi se hur det går :D Men nästa år kanske man kan ha en Voodoofilm-träff om det blivit bättre då... Dessutom brukar man bli skrämda av hur man ser ut IRL, man har oftast tänkt sig något annat :D 0 Citera
Moiraine Postad 21 november 2003 Postad 21 november 2003 Jo sant, men det är ju klart. Det att forumet inte är tillräckligt stort tycker jag iofs inte gör något. Det finns ju ialla fall nicks här som jag känner igen från tidigare diskussioner och skulle vara kul att hitta där. :) 0 Citera
farbror_fallos Postad 21 november 2003 Författare Postad 21 november 2003 Är¨det nån som ska sova i den där gympasalen? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.