DanyaelX Postad 9 november 2005 Postad 9 november 2005 Jupp! Ni har säkert alla redan hört och sett henne på Kulturnyheterna i kväll, och hennes ersättare har inte utnämnts ännu. Vad har detta för påverkan för svensk films framtid? Vem tror ni blir hennes ersättare? Chris 0 Citera
jmalmsten Postad 9 november 2005 Postad 9 november 2005 jag hoppas på Robert Gustavsson... :) då skulle det bli lite mer fart på det hela tror jag... 0 Citera
TheBrotherOfLight Postad 9 november 2005 Postad 9 november 2005 Som om detta kommer att påverka det minsta. Tror jag knappast. Det är ju inte de som gör filmerna, herre Gud. 0 Citera
louis cyphre Postad 9 november 2005 Postad 9 november 2005 nä, men hon har huvudansvaret för hur pengarna ska fördelas... så visst påverkar hon åtminstånde bidragsfilmerna.. 0 Citera
louis cyphre Postad 9 november 2005 Postad 9 november 2005 dvs varje svenskproducerad film du får se på bio. 0 Citera
DanyaelX Postad 11 november 2005 Författare Postad 11 november 2005 jo bergmanhade ju varit ett lite kul val..... Hans diplomatiska finkänslighet är ju välkänd Han hotade ju att slå en kritiker på käften när han jobbade på Dramaten =) C. Ja tycker att Johan Glans eller Barnekow skulle passa... =) 0 Citera
Dawey Postad 11 november 2005 Postad 11 november 2005 Hon har inte avgått. Hon ska gå i maj nästa år. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.