Jump to content

SkatePark Live-TV Roskildefestival-2005- TV-spot

sound_front

Recommended Posts

Hej! Då va de dags att lægga upp nått på Voodoo!

Så jag också kan bli sågad! =) Nee, Detta ær en TV-spot på 24 sec, men mycket længre fick den inte vara! Gjord før UTV Live-TV Roskilde där jag fick fria händer under en dag.

Kamera - En gamal sliten PD-150 (førmodligen dansk) =)

Redigering - Avid Xpress Pro HD

Framfør kameran - Blandat folk från skate parken.

Hoppas ni uppskattar det! Ingen toppen kvalité! men men...

Kom me kritik bara!

http://video.google.com/videoplay?docid=-4379078808462771245&q=%22SkatePark+Live-TV+Roskildefestival-2005-+TV-spot%22+playable%3Atrue

Jag tyckte det var fina bilder. Vad har du använt för filter? Väldigt proffsigt klippt också.

Det enda jag kan komma på är att du kanske skulle gjort den mer actionfylld, dvs lite snabbare klipp med aningen tuffare musik (men det kanske var rättighetrna som satte stopp för det?)

[citat=Joe Hill]Jag tyckte det var fina bilder. Vad har du använt för filter? Väldigt proffsigt klippt också.

Det enda jag kan komma på är att du kanske skulle gjort den mer actionfylld, dvs lite snabbare klipp med aningen tuffare musik (men det kanske var rättighetrna som satte stopp för det?)[/citat]

Hej. Tack! =) Jag har inget filter! Har färgkorrat med Avid! Håller med dig!

(tidsbrist) & vi hadde musik från vissa länder att tillgå! men visst det var mycket att välja bland, men jag satt väldigt länge & lyssnade igenom MASSA musik för att hitta nått som inte känndes alltför uttjatat! sen så hadde jag musik med mig på en HDD & hadde inte tid att Ladda ner! Men visst kunde det varit bättre musik!

tack!

• 3 weeks later...

det var helt okej. såg filmen två gånger, och ingen av gångerna han jag med å läsa sista texten.. :)

snygga vinklar. skön musik. snyggt klippt.

det enda jag har att kommentera som var min första tanke var. att det kunde vart lite trick. det kändes lite som att det mest var manualer och hopp. och ingen som riktigt gjorde nått.

fast, det är ju iofs åkernas skilckighet som bestämmer sånt.. :D

bra gjort

[citat=tomgrejs]det var helt okej. såg filmen två gånger, och ingen av gångerna han jag med å läsa sista texten.. :)

snygga vinklar. skön musik. snyggt klippt.

det enda jag har att kommentera som var min första tanke var. att det kunde vart lite trick. det kändes lite som att det mest var manualer och hopp. och ingen som riktigt gjorde nått.

fast, det är ju iofs åkernas skilckighet som bestämmer sånt.. :D

bra gjort[/citat]

Tja, Texten la jag tid för att den skulle upp på nätet! Vet att det är alldeles för kort! men ja den skulle bara vara där för sakens skull! Kul att du gilla den!