karlssons klister Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 hej hej vet någon vad låten som dom har på den nya Beck trailern på tv4 heter? Skulle vara tacksam för svar 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clown Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 Kanske kommer ihåg helt fel nu men är inte det en låt som var med i Sagan om ringen? Eller blandra jag ihop den med en annan låt? Typ Enya som gjort den eller nå sånt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlssons klister Posted October 3, 2005 Author Share Posted October 3, 2005 Det kanske kan stämma?... Men vad vet jag :P Tack för svaret iallafall 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clown Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 Om det är den låten jag inte kommer ihåg om det är så heter den iaf "May it be"... nu när jag skrev detta inlägg så fick jag känslan av att det inte alls va den låten... aja, jag får vänta och se om jag ser reklamen på tv senare ikväll :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ressigören Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 "May it be!" med Enya, från Ringen #1. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlssons klister Posted October 3, 2005 Author Share Posted October 3, 2005 Ok tack tack! Då vet jag det 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clown Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 ¨då hade jag rätt då :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apeman90 Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 jaså....jag trodde det var låten i Braveheart jag=D men men där ser man=D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-kock Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 På tal om ingenting så hade TV3 Metal Gear Solid-låten i en reklam för HockeyVM förut :0 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts