adamstjarnljus Posted June 22, 2003 Posted June 22, 2003 Om någon är intresserad så kan ni gå till www.adamstjarnljus.tk och kolla på lite filmer jag gjort. Inga spelfilmer dock. Gärna kritik.. 0 Quote
street Posted June 22, 2003 Posted June 22, 2003 Yeah great. Måste säga att det var grymt snygga grejer du gjort. Du har en jävligt bra kännsla för rytmik o tempo i bilderna och du är endå bara 17 år. Hur lång tid tog det att göra typ "output 01'"?. Men om jag får kritisera lite så måste jag säga att jag börjar bli väldigt trött på den stilen du använder med små texter och mönster som flashar fram och tillbaka till musik....det är inte precis så att det aldrig har gjorts förut och det används alldeles för mycket... jag har sett en hel del "exprementell" film på nätet...som tex höjdarna i "MK12" gänget ....visst är det snyggt som fan men man börjar man ju tröttna lite..... Jag känner att jag inte blir imponerad på sånt här längre...det enda jag blir imponerad av är att folk orkar lägga ner så otroligt mycket tid och energi på det... mitt tips till dig är att försöka vara mer orginell och försök göra nåt nyskapande för att du har ju tydligen en otrolig talang... keep up the good work! 0 Quote
adamstjarnljus Posted June 22, 2003 Author Posted June 22, 2003 Håller med om att stilen jag använt inte är särskilt orginell. Jag ska försöka vara mer nyskapande i fortsättningen. Har ändå precis börjat med filmskapandet och har hittills velat testa den här stilen. output 01 tog två veckor att göra. Men det var mycket dötid. När man inte har så mycket erfarenhet så faller det mesta av tiden bort på skitsaker som man inte använder i slutändan. 0 Quote
editART Posted June 22, 2003 Posted June 22, 2003 Snyggt och med känsla, men en ganska direkt ripoff på "anamorph", antar att ni blev inspirerade av WDDG http://www.wddg.com/anamorph/ ha de 0 Quote
adamstjarnljus Posted June 23, 2003 Author Posted June 23, 2003 Jepp, vi var ganska inspirerade av anamorph. 0 Quote
street Posted June 24, 2003 Posted June 24, 2003 japp jag vet hur det är den mesta tiden går oftast åt att hitta "stilen" på filmen o komma på hur man ska göra det i programmet...efter det burkar det flyta på ganska bra anamorph e grym, by the way har ni sett mk12s grejer.. om ni tycker om exprementell effektfilm så är det ett måste.. http://www.mk12.com 0 Quote
adamstjarnljus Posted June 25, 2003 Author Posted June 25, 2003 Jag kollade lite av deras filmer. Grymt som fan. 0 Quote
sluten_cell_nr13 Posted June 25, 2003 Posted June 25, 2003 cred till adam! Snygga grejer! Kul när man får se saker som folk från forumet har gjort. 0 Quote
zebran Posted July 23, 2003 Posted July 23, 2003 Det är ju inte direkt nyskapande men det är väldigt bra grejer. Jag hoppas få se lite mer av dina grejer. :) 0 Quote
Christopher Posted April 12, 2004 Posted April 12, 2004 Mycket imponerande måste jag säga, som det sagts förut, bra känsla för rytmik i dina filmer. Måste säga att jag tycker om dina foton också, mycket snyggt ljus och fina färger. Keep up the good work! 0 Quote
adamstjarnljus Posted May 7, 2004 Author Posted May 7, 2004 Tack för all respons, känns roligt som fan. 0 Quote
Recommended Posts