Mr. Revolver Postad 26 augusti 2005 Postad 26 augusti 2005 Wooo jag installerade alla filer som följde med final cut studio och gick från 47 gig eller liknande ner till 14 gig på min power book.. någon som har tips på filer jag kan ta bort för att fri göra lite diskspace. det finns säkert med en massa tutorial och liknande.. vore skönt att kunna spara något mer på datorn HD :-) Jag har 2 separata hårdiskar, kanske kam kan lägga någar filer där som man inet jobbar med hela tiden ? 0 Citera
arvid Postad 26 augusti 2005 Postad 26 augusti 2005 Använd dina separata hårddiskar enbart till filmfiler! Förr eller senare upptäcker du nog ändå vilka filer du kan radera från ordinarie hårddisken. Du har ju ändå ganska gott om utrymme kvar. 0 Citera
Ronnie Postad 2 september 2005 Postad 2 september 2005 Saxat från Apples hemsida (inklusive stavfel): "4 GB ledigt utrymme på hårddisken krävs för att installera alla program. Ytterligare 41 GB krävs för att installera alla extra mallar, loopar, material och övningar som fäljer med (kan installeras på separata enheter)" Förmodligen går det väl att avinstallera vissa grejor som du inte tycker du behöver? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.