Micke Das Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 Går det att spla upp klipp baklänges i Pinnacle Studio 9? Jag har letat efter en plug-in, men utan framgång. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chi Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 [citat=Micke Das]Går det att spla upp klipp baklänges i Pinnacle Studio 9? Jag har letat efter en plug-in, men utan framgång.[/citat] HEJ! Jo det går det. Det finns gratis plugins på http://www.klaus-horst.homepage.t-online.de/hobby/pins9vplugins.html KHT Video Plugins heter den sen när man ser den i Pinnacle. och sen har du också Pinnacles eget forum. Läs där :-) justa länkar i forumet. http://webboard.pinnaclesys.com/read_messages.asp?WebboardID=1&ForumID=1167&SectionID=227&ThreadID=217882&ThreadStart=0&Pos=13&cntThread=50&lng=1 /chris 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Star Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Testade att ladda ner reverse plug in:n. Jag la den i den mappen som det stod att man skulle göra. Men hur som helst så får jag inte det att funka. Vad har jag gjort för fel? :( 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broman Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Jag har inte fått det att funka heller... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chi Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 [citat=Black Star]Testade att ladda ner reverse plug in:n. Jag la den i den mappen som det stod att man skulle göra. Men hur som helst så får jag inte det att funka. Vad har jag gjort för fel? :([/citat] HEJ! Hos mig funkar det :-) Jag vet inte riktigt vad du gjort för fel, jag gjorde som det stod i anvisningarna och här funkar det. /chris 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arvid Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 Konstigt Micke! Du har tydligen gått framåt och bytt upp dig från 8:an till 9:an och ändå kan du inte backa. Det är ju bara att läsa the fucking manual. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts