YohanG Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 Hej ! Jag är ganska ny här i Voodoofilm.. Har ett problem med Adobe Premiere 6.0.. Det är så att när jag t.ex. vill sätta in en Title (Text) eller bild i en video .. Så Går det inte :S Den spelar bara upp VIDEON men visar inte bilden eller texten !! SNÄLLA, behöver eran hjälp.. !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxaz Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 Om du beskriver lite mer utförligt så ska det väl gå att hjälpa dig! Men jag förstår ingenting just nu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
YohanG Posted August 3, 2005 Author Share Posted August 3, 2005 Ehh svårt att förklara då.. Kan du lägga till min MSN Jg_164@Hotmail.com ??? Behöver hjälp !! .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sir_flint Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 om du kan förklara lite mer som sagt så går det att hjälpa dig. Du har i detta forum startat 2 st inlägg om samma ämne. Väldigt onödigt, men men. Testa att importare om bilden igen, eller starta ett nytt projekt där du bara testar att importera den bilden. Då ser du om det är fel på bilden eller projektet, eller kanske till och med programet. Lycka till. Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxaz Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Om det inte är allt för jobbigt så skulle jag testa installera om programmet. För som du förklarar så låter det som något som behövs. Skulle jag tro! Enkel lösning som bör bota det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Tråd stängd på grund av korspostning. MvH Ronnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts