Neo Postad 14 juni 2005 Postad 14 juni 2005 Tjena hallå håller på med en typ av sci.fi action komedi grej. läs å säg helt enklet vad ni tycker om dettaSpelets Regler..pdf 0 Citera
Neo Postad 15 juni 2005 Författare Postad 15 juni 2005 [citat=tomasz1985]Vad hände med vampyr filmerna?[/citat] den är under production nu är det denna film som gäller 0 Citera
Neo Postad 22 juni 2005 Författare Postad 22 juni 2005 Nu alla glada har jag uppdaterat min lilla synopsis så läs å ha kul eller såSpelets Regler..pdf 0 Citera
Clown Postad 22 juni 2005 Postad 22 juni 2005 Borde inte det här inlägget ligga under "kolla mitt manus" även fast det här är en synopsis? 0 Citera
Ronnie Postad 23 juni 2005 Postad 23 juni 2005 Flyttat från Manus till Kolla mitt manus! MvH Ronnie 0 Citera
vilcans Postad 26 juni 2005 Postad 26 juni 2005 Jättekul idé tycker jag. Såna här fantasifulla koncept saknar vi i filmsverige. En sak jag är lite orolig för är att den blir tråkig i längden eftersom det bara dyker upp nya hinder för protagonisten, utan att dessa för handlingen framåt. Men det är lite svårt att avgöra eftersom det du skrivit inte är ett riktigt synopsis, utan mer en samling idéer. Pröva att skriva ett synopsis som beskriver handlingen från början till slut, så blir det lättare att ge feedback. 0 Citera
Neo Postad 26 juni 2005 Författare Postad 26 juni 2005 [citat=vilcans]Jättekul idé tycker jag. Såna här fantasifulla koncept saknar vi i filmsverige. En sak jag är lite orolig för är att den blir tråkig i längden eftersom det bara dyker upp nya hinder för protagonisten, utan att dessa för handlingen framåt. Men det är lite svårt att avgöra eftersom det du skrivit inte är ett riktigt synopsis, utan mer en samling idéer. Pröva att skriva ett synopsis som beskriver handlingen från början till slut, så blir det lättare att ge feedback.[/citat] Kul att du gillar den. Grejen e den ifall ja avslöjar hela handlingen blir det ju inte kul att se den, ifall man vet hela handligen är de väl ingen idé att se filmen, enligt mig. 0 Citera
tomasz1985 Postad 26 juni 2005 Postad 26 juni 2005 Men jag antar att du inte lägger upp din synopsis för att glänsa utan för att få feedback. Dem på voodoofilm är inte din publik, det är dem andra 99.99 procenten som förhoppningsvis ska se din film. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.