erreth Postad 7 april 2005 Postad 7 april 2005 öppnade mitt filmprojekt precis och alla klipp är helt pixliga och fula.. har alldrig varit såhär innan.. kan tillägga att alla mina filmer har blivit såhär.. 0 Citera
Jawo Postad 7 april 2005 Postad 7 april 2005 Eftersom att du inte skriver vilket program du använder så är det ungefär lika lätt att svara på din fråga som att svara på vad meningen med livet är. 0 Citera
A96516 Postad 7 april 2005 Postad 7 april 2005 [citat=erreth]öppnade mitt filmprojekt precis och alla klipp är helt pixliga och fula.. har alldrig varit såhär innan.. kan tillägga att alla mina filmer har blivit såhär..[/citat] Har du kollat kärpan på linsen och ljus styrkan det kan bli konstigt då 0 Citera
erreth Postad 7 april 2005 Författare Postad 7 april 2005 nä asså jag har redigerat typ varannan dag i typ tre veckor nu och öppnar up projektet som precis som vilken annan dag och ser detta.. lagt ner min själ i redigeringen till denna film.. vore förjävligt om detta inte går att åtgärda 0 Citera
erreth Postad 7 april 2005 Författare Postad 7 april 2005 detta försvinner dock när jag renderar sen men jag vill inte ha sån bild när jag redigerar 0 Citera
Lasse_laser Postad 7 april 2005 Postad 7 april 2005 Om det inte strular när du renderar så är det ju inte så farligt trots allt. Men det kanske finns nån sån där previewfunktion i Vegas, liknande den i Combustion där den har olika kvalitetsinställningar när man arbetar med det. 0 Citera
erreth Postad 7 april 2005 Författare Postad 7 april 2005 jo jag vet.. har prövat på "best" men det gör ingen större skillnad, ..dessutom har klippen i klipphyllan har blivit interlacade 0 Citera
final_cut Postad 7 april 2005 Postad 7 april 2005 Man tar inte självmord, man BEGÅR självmord. 0 Citera
erreth Postad 7 april 2005 Författare Postad 7 april 2005 jo men det är sån oskriven svenska som ett ord bara ha hamnat framför ett annat så används det bara där, begår kan användas i många meningar men eftersom man har satt gemet med självmord gör man inte det.. intressant sånt där =) förresten.. fixade problemet nu, vet inte vad jag gjorde dock 0 Citera
final_cut Postad 7 april 2005 Postad 7 april 2005 [citat=erreth]jo men det är sån oskriven svenska som ett ord bara ha hamnat framför ett annat så används det bara där, begår kan användas i många meningar men eftersom man har satt gemet med självmord gör man inte det.. intressant sånt där =)[/citat] Har ingen aning vad du menar även om jag har ett G i svenska. Borde ha fått VG... 0 Citera
Pace Postad 7 april 2005 Postad 7 april 2005 Ändrade titel från "tar självmord om ingen kan hjälpa mej". 0 Citera
barnholdt Postad 7 april 2005 Postad 7 april 2005 Hejsan! Jag redigerar inte på PC längre men har kört lite Vegas 5 innan när jag skulle bestämma mig för vilket program jag skulle köra med, så denna beskrivningen kan bli lite flummig då jag varken sitter vid en PC eller Vegas. Till saken. Jag tror att det kan vara antingen att du kör med mycket tunga filter eller nått som äter upp din cpu kraft. Detta skulle resultera i att bilden hackar och ser pixlig ut. Eller (detta är en trevare) att du råkat ändra något i projectsetings eller vad det hette. Finns en egen flik som påverkar hela projectet i någon av menyerna. Jag kommer dock inte ihåg exakt vad den heter. Mitt råd till dig är, prova att stänga av alla efekter för ditt lilla prev. fönster om du inte redan provat med det. Lycka till. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.