Rosewindow Postad 28 januari 2018 Postad 28 januari 2018 Hallå Allihopa! Mitt namn är Ellen och har precis kommit hem från Australien där jag studerat och jobbat med film i 3 år. Har nu precis nyinflyttad till GBG och söker efter lite coola och sköna folk/projekt att jobba med. Här är min showreel: 0 Citera
Tegelhuve Postad 29 januari 2018 Postad 29 januari 2018 Hej. Sköna folk, säger du? Kanske ska du fråga domhär? 0 Citera
ghijohansson Postad 29 januari 2018 Postad 29 januari 2018 Söker du enbart betalda uppdrag? Eller är du även öppen för obetalda uppdrag? Söker du uppdrag i hela landet? Eller enbart i den del av landet där du bor? Just nu försöker jag skriva färdigt manus till min tredje nollbudgetlångfilm. Ju fler som hjälper till, desto bättre. 0 Citera
Rosewindow Postad 28 februari 2018 Författare Postad 28 februari 2018 Jag söker både och, men obetalt om det är ett projekt som tilltalar mig :) För rätt projekt jobbar jag gärna på projekt i hela landet. 0 Citera
laquente Postad 23 mars 2018 Postad 23 mars 2018 Jag söker både och, men obetalt om det är ett projekt som tilltalar mig :) För rätt projekt jobbar jag gärna på projekt i hela landet. Hej Ellen! Skicka gärna ett mail till mig på lushiivision@hotmail.com Jag har ett uppdrag som jag tror att du kommer att gilla :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.