Rosewindow Posted January 28, 2018 Share Posted January 28, 2018 Hallå Allihopa! Mitt namn är Ellen och har precis kommit hem från Australien där jag studerat och jobbat med film i 3 år. Har nu precis nyinflyttad till GBG och söker efter lite coola och sköna folk/projekt att jobba med. Här är min showreel: 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tegelhuve Posted January 29, 2018 Share Posted January 29, 2018 Hej. Sköna folk, säger du? Kanske ska du fråga domhär? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghijohansson Posted January 29, 2018 Share Posted January 29, 2018 Söker du enbart betalda uppdrag? Eller är du även öppen för obetalda uppdrag? Söker du uppdrag i hela landet? Eller enbart i den del av landet där du bor? Just nu försöker jag skriva färdigt manus till min tredje nollbudgetlångfilm. Ju fler som hjälper till, desto bättre. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosewindow Posted February 28, 2018 Author Share Posted February 28, 2018 Jag söker både och, men obetalt om det är ett projekt som tilltalar mig :) För rätt projekt jobbar jag gärna på projekt i hela landet. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laquente Posted March 23, 2018 Share Posted March 23, 2018 Jag söker både och, men obetalt om det är ett projekt som tilltalar mig :) För rätt projekt jobbar jag gärna på projekt i hela landet. Hej Ellen! Skicka gärna ett mail till mig på lushiivision@hotmail.com Jag har ett uppdrag som jag tror att du kommer att gilla :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts