Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jobbar en hel del med småjobb som kan komma med mycket kort varsel där jag hyr utrustning. Har svenskt företag, jobben kan dock vara utomlands.

Skulle vilja ha tips på företag som erbjuder försäkring för utrustning med kort varsel för korta produktioner. Tack!

• 3 månader senare...
Postad

Har inte stenkoll på hur bra de är, men jag är rätt säker på att de vanligaste, mest flexibla och mest specificerade är gefvert - http://www.gefvert.se

Vet många som har dem och tycker att de är toppen, men iom att jag aldrig haft med de att bära själv vågar jag inte rekommendera dem rakt av.

Mvh /Pontus

• 9 månader senare...
Postad

Elliot, du länkar till ett företag som erbjuder flyttstädning. Men det var försäkring som efterfrågades. Dessutom avslutar du med "priset är högre än priset" vilket låter oväntat.

Tja, som komiker skulle jag väl kunna skapa någon sketch, men det är nog inte det du tänkt dig.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...