OP5 Postad 13 november 2017 Postad 13 november 2017 Jobbar en hel del med småjobb som kan komma med mycket kort varsel där jag hyr utrustning. Har svenskt företag, jobben kan dock vara utomlands. Skulle vilja ha tips på företag som erbjuder försäkring för utrustning med kort varsel för korta produktioner. Tack! 0 Citera
Nick24 Postad 14 februari 2018 Postad 14 februari 2018 Tror Teaterförbundet har någon kameraförsäkring i samarbete med Folksam. Kan vara värt att kolla. 0 Citera
Peus Postad 14 februari 2018 Postad 14 februari 2018 Har inte stenkoll på hur bra de är, men jag är rätt säker på att de vanligaste, mest flexibla och mest specificerade är gefvert - http://www.gefvert.se Vet många som har dem och tycker att de är toppen, men iom att jag aldrig haft med de att bära själv vågar jag inte rekommendera dem rakt av. Mvh /Pontus 0 Citera
ghijohansson Postad 30 november 2018 Postad 30 november 2018 Elliot, du länkar till ett företag som erbjuder flyttstädning. Men det var försäkring som efterfrågades. Dessutom avslutar du med "priset är högre än priset" vilket låter oväntat. Tja, som komiker skulle jag väl kunna skapa någon sketch, men det är nog inte det du tänkt dig. 0 Citera
Pace Postad 2 december 2018 Postad 2 december 2018 Användaren Elliot är nu avstängd p.g.a. spam. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.