Gå till innehåll

Filmerna favoritskådisarna aldrig skulle gjort


Gruffman

Recommended Posts

[citat=Dawey][citat=trancedanne]Jackie Chan är utan tvekan den som "sålt" ut sig mest.. Dock så tycker jag han ska fortsätta med Rush Hour filmerna[/citat]

 

Vad menar du med det? Han har ju haft nästintill oinslkränkt makt över sina filmer i tjugo år. Han ÄGER Golden Harvest. Så whats your point? Han är i Hollywood nu som han alltid drömt om. Vadå sålt sig? Han har blivit erbjuden många coola roller, men vägrat ofta. Han håller stenhårt på sin image.[/citat]

 

Jag menar på sistone, The Tuxedo, Shanghai Knights, The Medallion, Around the World in 80 Days. Detta är vad jag snackar om, men du kanske föredrar de här framför hans hong kong rullar?

Och vem fan drömmer inte om att vara i hollywood? Han har sagt nu att han tänker lägga av med hollywood och koncentrera sig på sina rötter istället. Men som tur är så kommer Rush Hour 3 bli gjord.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=trancedanne]

 

Jag menar på sistone, The Tuxedo, Shanghai Knights, The Medallion, Around the World in 80 Days. Detta är vad jag snackar om, men du kanske föredrar de här framför hans hong kong rullar?[/citat]

 

Aldrig i livet. Han gjorde alldeles för få filmer typ "Drunken Master", "Young Master" och "Örnens Klor". A Police Story är ju också kult.

 

Vad jag menar är bara att tusen andra skådisar har sålt ut sig värre. Kolla bara DeNiro och Robert Williams.

Länk till kommentar
Share on other sites

Inte bara det. De Niros filmer på senare tid är inte så jävla ruttna heller. Förutom då showtime, jag säger absolut inte att det är BRA filmer, men herregud, det finns så mycket värre, kolla bara på Cuba Gooding Jr i Boat Trip.........

 

Har dock inte sett 15 minutes och rocky bullwinkle grejen.

 

Men jag menar, meet the parents & analyse this är bra filmer (enligt mig iaf)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...