Namnet Posted September 27, 2015 Share Posted September 27, 2015 Jag söker någon filmintresserad som är bra på att skriva och formulera sig som vill skriva om film till ett projekt jag och en till person håller på med. Det är ett spännande och ganska fritt projekt som vi siktar långt med och vi tänker även satsa på att göra egna filmer i framtiden. Vill du veta mer än detta lilla jag skrev så kontakta mig genom att skicka ett meddelande! ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubbe444 Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 intresse finns här kontakta mig gärna 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niklas Kristiansen Posted January 15, 2016 Share Posted January 15, 2016 Intresserad. Låter intressant berätta mer i PM om du känner för det :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christoffer Andersson Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 Tjenare. Jag arbetar som skribent till vardags och skulle nog kunna bidra till projektet. Läs mer på http://chrillezcopy.com/ 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts