revilofoto Posted August 5, 2014 Posted August 5, 2014 Hej! Såg någonstans att man numera kan maska direkt i Premiere...coolt. Gjorde en uppdatering på programmet men hittar ändå inte knapparna för ändamålet... Misstänker att jag inte uppdaterat korrekt...är rätt så ny på detta med CC.... Någon som skulle kunna berätta hur man gör? Ska man synka sitt konto? Och isåfall med vad? Tack! 0 Quote
revilofoto Posted August 5, 2014 Author Posted August 5, 2014 Tror det löser sig....hade inte gått in på molnet och hämtat CC 2014...vilket jag gör just nu... Gjorde endast uppdateringen via Premiere tidigare... Jag lär mig... :) 0 Quote
Max_H Posted August 5, 2014 Posted August 5, 2014 Den installerar sig som en "ny" version av Premiere Pro (kallad CC 2014). Detta eftersom den har ett nytt projektformat, så projekt sparade i PPro CC 2014 går inte att öppna i PPro CC. //M 0 Quote
revilofoto Posted August 5, 2014 Author Posted August 5, 2014 Men det gör inget då jag bara ska köra det nya nu. :) Fast den får konvertera mina gamla projekt till det nya...vilket tar lite tid...men så är det. :) 0 Quote
Recommended Posts