salander Posted March 5, 2005 Posted March 5, 2005 Håller på med slutredigering av min första film som handlar om en resa jag gjorde förra året. Ingen märkvärdig film, ser det mer som ett projekt där jag testar vad man kan åstadkomma med billig utrustning och utan förkunskaper vare sig av filmning eller redigering, men med ett brinnande intresse. Ett projekt som nu, efter 4 mån, närmar sig sitt slut, hoppas få klar filmen innan sista mars. Mvh Kjell http://salanderfilm.com 0 Quote
gorse Posted March 5, 2005 Posted March 5, 2005 Ser ut som du pysslar film med ungerfär samma förutsättningar som jag. Ser ut som ett väldigt spännande arbete. 0 Quote
salander Posted March 5, 2005 Author Posted March 5, 2005 Tack, ännu mer spännande blir att se om man lyckas sälja några. 0 Quote
Jawo Posted March 6, 2005 Posted March 6, 2005 Ser ut att vara ett riktigt intressant projekt du har där. Att dömma av bilderna så ser det även ut att bli bra. Får hoppas att du får sålt mycket ut av den. 0 Quote
bengt20700 Posted March 13, 2005 Posted March 13, 2005 Kanon! Du har ju fått "blodad tand" som man brukar säga när man fastnat ordentligt i en fritidssysselsättning... som kan utvecklas till något riktigt stort. Snygg uppläggning och presentation. Hoppas du får sålt några DVDer. Själv gjorde jag en Yogapresentation på 40 min. som gick till USA i NTSC-format via NERO. Nervöst men allt blev bra till slut, ca 100 timmar framför datorn i Pinnacle Studio 9. Det var vinjetterna som tog den mesta tiden. Det finns ett gemensamt ord för allt detta, det är: "SKITKUL", dock inte samma positivitet från hustrun..... Lycka till / Bengt. 0 Quote
barnholdt Posted March 14, 2005 Posted March 14, 2005 Hoppas det går bra för dig. Härligt när man hittar sin "lilla" dröm hobby här i livet. 0 Quote
salander Posted March 14, 2005 Author Posted March 14, 2005 F-n vad kul med så positiva människor! Gilllar stämningen här på forumet, får mig alltid på gott humör. 0 Quote
Recommended Posts