Gå till innehåll

We Will Part - Official Trailer


PabloFernandez

Recommended Posts

Där satte du alla punkter!

Grymt jobbat! Trailern ser dösnygg ut, ljudet är klockrent, skådespelet likväl! Filmen hamnar utan tvekan på min Att Se-lista.

Hur ser det ut med distribution och liknande? Och berätta gärna om hur finansieringen gick till. Riktigt nyfiken!

 

[EDIT]

Fann mig till Behind-the-scenes klippen också. Säger bara en sak Pablo, hade du haft en egen facebook-sida hade jag vart först med att klicka Gilla.

Länk till kommentar
Share on other sites

Hej Tolin. Har en egen Facebook sida hahaha.... och en för filmen.... gå in o gilla. :-)

Stor tack för alla fina ord.

Har finansierat filmen själv. Fått mycket hjälp självklart. Lite spons här o där.

Familjen hjälpte med det dom kunde... Frugan lagade hundratals maträtter till hela inspelningen så att vi kunde frysa in och värma efter behov.

Vi bodde på location i 3 veckor så vi filmade konstant. Regisserade på ett lite annorlunda sätt som jag inte vill gå in på nu. Ingen större hemlighet men väntar med det tills filmen är ute.

Skrev ett manus som utspelar sig runt en location och där vi kunde vara mycket ute i naturen och använda oss av naturligt ljus.

Lånade några HMIs och par Kinosar från polare.

Fokuserade på spelet istället för att försöka ha anvancerade kamera rörelser som dolly, kran, steadicam... Som tur bygger vi iStabYou riggarna så vi kunde använda en sån några dagar.

Ja, vad mer... Jobbade med helt underbara människor... litet team. 6 pers. ink mig som körde andra kameran ibland.

 

 

Har världens bästa klippare som tagit filmen till nya höjder... Han ska ha mycket cred. Han får oss alla att se bra ut... Mig och skådisarna...

Super duktiga skådisar skadar självklart inte...

 

Än en gång. stort tack för dom fina orden.

Och om jag kunde... Alla kan... Låt oss sluta vänta på SFI pengar

Kör hårt galna filmare :-)

 

 

EDIT:

Juste. Distribution har jag inte ännu men tanken är att skicka ut den till alla festivaler jag har råd med och hoppas nån nappar.

Tror väldigt mycket på filmen. Nått bolag kommer se potentialen i den.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...