Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej!

Jag är helt ny här. Gick med då jag just nu - som rubriken säger - letar efter en ljudansvarig till filminspelning. Men jag har haft användning av voodoofilm tidigare, om inte annat formulären, så det var väl bara en tidsfråga..

Filminspelningen är av nollbudgetkaraktär, så den enda ersättningen som utgår är i form av mat och kaffe vid inspelningstillfället, samt cred i eftertexterna, såklart. Jag börjar med att säga det här för det är ju ändå ganska viktigt.

Det jag däremot kan erbjuda är ett kul och intressant samarbete, och kanske något som kan leda till vidare jobb framöver, när jag har slutat att vara student och börjat dra in de stora produktionspengarna i Norge.. :-) mja, det kommer kanske dröja. Men att kunna avlöna mina skådespelare och teammedlemmar i framtiden är nåt som jag räknar med. Även om jag inte är där än.

Det det handlar om, rent konkret, är att ta upp ljud (utrustning har jag, mic bom inspelningsapparatur.. kan tyvärr inte modellnamnen utantill), exteriört, dialog och en del fottramp. Effektiv arbetstid: 09-17 måndag 21/10. Samt ett första möte dagen innan, för att ses och komma överens. Detta görs enklast någonstans i centrala Göteborg.

Säkert väldigt naivt och positivt tänkt av mig att lyckas hitta någon på det här sättet, med en veckas varsel, men prövar alla sätt nu sen den tilltänkta ljudteknikern tyvärr var tvungen att ställa in.

Intresserad? Skriv en rad så berättar jag mer.

/Matilda