Gå till innehåll

Annorlunda "reklamfilm" för Biobaren


Recommended Posts

Haha underbar! Jag har sett en del "parodier" på "Jag är döden" sekvensen och de flesta är ganska obekväma att titta på men inte den här, den var rolig och intressant hela vägen. Jag gillade också övergången med den schyssta musiken till färgerna och film-burn effekten som är relevant såklart.

 

En sak jag störde mig på dock och det är en pytteliten sak är klippningen vid 0:27. När han går ur bild så hade jag klippt lite tidigare så ökar man tempot lite. Men annars grym idé och snyggt producerat!

Länk till kommentar
Share on other sites

Kalasbra! Gillade den rakt igenom.. Men skulle funka att höja tempot i klippningen lite.. Reklamfilmer finns ofta i versioner 60 sek, 40 sek, 30 osv. Prova att klippa ner en 30 sekundare så tror jag ni får ett ännu bättre resultat.

 

saker att ta bort/tighta till t ex.

Öppningen (nästintill dialogfri?)

Darth Vaders fusk

direkt in i baren från s/v till färg

korta ner vaders skämt

 

Rumlandet på stan var snyggt men att skilda två fulla gubbar när man gör reklam för en bar.. det kan vara lite kontraproduktivt;)

 

Men missförstå mig rätt, jag diggar den verkligen!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...