dombe Postad 9 april 2013 Postad 9 april 2013 Speltid: 9 min Handlingen kretsar kring en man vars kväll och liv tycks gå i spillror. 0 Citera
Quantum Postad 11 april 2013 Postad 11 april 2013 Gillar konceptet med att den allt går baklänges. Klart godkänt utfört! Kan helt klart relatera till hans alkoholdrickande och att det inte löser ens problem. Men frågan är om det verkligen är tillräckligt tydligt om man dricker alkoholfri Carlsberg? Edit: Tog en närmare titt efter ditt svar och ber om ursäkt för mitt besserwissande. Ser nu att det är folköl. 0 Citera
dombe Postad 17 april 2013 Författare Postad 17 april 2013 Tack för din feedback! Vi förstår att det kan se ut som det men det är faktiskt inte alkoholfri öl. 0 Citera
PabloFernandez Postad 18 april 2013 Postad 18 april 2013 Väldig cool film. gillade den jättemycket. Bra jobbat. Jag är lite av en foto nörd så jag skulle nog lagt lite mer resurser på själva fotot. Ljussättning osv. men ingen katastrof. Som sagt bra jobbat. Jag satt fastklistrad hela filmen. 0 Citera
dombe Postad 19 april 2013 Författare Postad 19 april 2013 Tack, kul att du tyckte om den! Förstår vad du menar. Det är någonting vi verkligen ska jobba hårdare med i framtiden. 0 Citera
J.Anderberg Postad 21 april 2013 Postad 21 april 2013 Kan inte göra annat än att hålla med om den fina kritiken!! Fantastiskt väl genomförd. Och som "reginörd" har bara lovord att dela ut. Allt känns väldigt verkligt, och väldigt äkta. Detta har såklart även att göra med fenomenala skådespelarinsatser. Ser fram emot fler projekt från er! 0 Citera
dombe Postad 29 april 2013 Författare Postad 29 april 2013 Tack för feedbacken J.Anderberg - roligt att du tyckte om den! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.