dombe Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Speltid: 9 min Handlingen kretsar kring en man vars kväll och liv tycks gå i spillror. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantum Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Gillar konceptet med att den allt går baklänges. Klart godkänt utfört! Kan helt klart relatera till hans alkoholdrickande och att det inte löser ens problem. Men frågan är om det verkligen är tillräckligt tydligt om man dricker alkoholfri Carlsberg? Edit: Tog en närmare titt efter ditt svar och ber om ursäkt för mitt besserwissande. Ser nu att det är folköl. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dombe Posted April 17, 2013 Author Share Posted April 17, 2013 Tack för din feedback! Vi förstår att det kan se ut som det men det är faktiskt inte alkoholfri öl. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PabloFernandez Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Väldig cool film. gillade den jättemycket. Bra jobbat. Jag är lite av en foto nörd så jag skulle nog lagt lite mer resurser på själva fotot. Ljussättning osv. men ingen katastrof. Som sagt bra jobbat. Jag satt fastklistrad hela filmen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dombe Posted April 19, 2013 Author Share Posted April 19, 2013 Tack, kul att du tyckte om den! Förstår vad du menar. Det är någonting vi verkligen ska jobba hårdare med i framtiden. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Anderberg Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 Kan inte göra annat än att hålla med om den fina kritiken!! Fantastiskt väl genomförd. Och som "reginörd" har bara lovord att dela ut. Allt känns väldigt verkligt, och väldigt äkta. Detta har såklart även att göra med fenomenala skådespelarinsatser. Ser fram emot fler projekt från er! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dombe Posted April 29, 2013 Author Share Posted April 29, 2013 Tack för feedbacken J.Anderberg - roligt att du tyckte om den! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts