jeseriksson Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=oQE4oN6GF18 Hej! Har jobbat på en animerad film som litet passionsprojekt under cirka ett halvår och äntligen ska det till att släppas! Gjort endast i After Effects, 3DS Max och Premiere Pro. Kika in trailern och kom gärna med feedback! Glöm inte releasen den 1a April! Planerar även på en behind the scenes under de kommande dagarna på bloggen, om någon är intresserad Blog | Jesper Eriksson -Jesper 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 --- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeseriksson Posted March 25, 2013 Author Share Posted March 25, 2013 Galet snyggt! Titelsekvensen i slutet får mig att fnittra som en liten skolflicka, designen och sättet allt kommer samman är klockrent. Ser fram emot att se färdiga filmen! Tackar å bockar för den fina kritiken! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Désirée Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Snyggt jobbat. Jag fick - tyckte jag - en god känsla för vad det var för film. Ljud och bild kompletterade varandra bra. Längden var perfekt. Stilen var lik dataspelet Limbo (har jag för mig det hette). 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeseriksson Posted March 26, 2013 Author Share Posted March 26, 2013 Snyggt jobbat. Jag fick - tyckte jag - en god känsla för vad det var för film. Ljud och bild kompletterade varandra bra. Längden var perfekt. Stilen var lik dataspelet Limbo (har jag för mig det hette). Tackar så mycket! Limbo och Tim Burton är stora inspirationer :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas C Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Ser riktigt snyggt ut. Väldigt inspirerat av LIMBO rent visuellt, men om du har en bra story i filmen kan det nästan vara till din fördel att det ser ut som LIMBO för då kan du marknadsföra det till både film och spelsiter som "short film inspired by the stunning visuals of Limbo" eller så :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeseriksson Posted March 27, 2013 Author Share Posted March 27, 2013 Ser riktigt snyggt ut. Väldigt inspirerat av LIMBO rent visuellt, men om du har en bra story i filmen kan det nästan vara till din fördel att det ser ut som LIMBO för då kan du marknadsföra det till både film och spelsiter som "short film inspired by the stunning visuals of Limbo" eller så :) Tackar! Jo det skulle väl inte vara fel att få lite gratis marknadsföring där igenom haha :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PabloFernandez Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 Ohhh. Denna vill jag se... Håll oss uppdaterade. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeseriksson Posted March 28, 2013 Author Share Posted March 28, 2013 Ohhh. Denna vill jag se... Håll oss uppdaterade. Härligt! Min enda riktiga önskan med filmen är bara att så många människor som möjligt får tillfället att se den, så ifall någon känner för att sprida eller dela den efter release på vilket sett som helst ni kommer på, så är det oerhört välkommet :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts