PabloFernandez Postad 9 januari 2013 Postad 9 januari 2013 Hej. Jag söker hjälp med en musivideo vi spelade in för c:a 2 månader sen. Den är färdigklippt och vi har börjar med bakgrunderna som görs i After Effects. Tyvärr så har killen som hjälpte mig bitvit tvungen att jobba med annat. Vi har kommit väldigt långt men behöver en extra push nu i slutskedet. Finns inga pengar. Jag ställde själv upp helt gratis men kan vara en bra grej att ha i porfoliet. Hans förra video fick c:a 1.5 milj views på youtube. Det jag söker är en duktig After Effects Kille/Tjej som vill hjälpa mig med detta. Hör av er till mig på: info@pablofernandez.se Vill ni se andra produktioner jag jobbat med kan ni besöka min hemsida på: Pablo Fernandez | Director and 3D Artist Här kan ni se en bild av looken vi skapat. http://www.pablofernandez.se/PatoPooh.jpg Hans förra video: Stor tack. Gott nytt år allihoppa. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.