Rookie 45 Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 Någon glad och duktig amatör som skulle vilja tjäna lite extraslantar genom att hjälpa mig med att klippa/redigera en videofilm på mellan 45-60 minuter? Gärna i närheten av Trollhättan / Anders 0 Quote
jolt_jokern Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 Jag är intresserad. När gäller det? Mina tidigare arbeten hittar du på Caffeine Creations » Short films, motion graphics and web design! eller Thejoltjoker.com 0 Quote
miniburk Posted December 4, 2012 Posted December 4, 2012 Tjo ! Låter spännande... Tidigare arbeten: Philip Bengtsson Fortfarande i behov av en ? MVH PB 0 Quote
pld Posted December 4, 2012 Posted December 4, 2012 Hej. Låter intressant men skulle vara kul att få höra lite mer info om projektet. Är materialet intankat? Har ni redigeringsutrustning eller ska man använda sin egna? När är det tänkt att klippningen ska vara klar? Vänlig hälsning/ Jesper Nilsson Jesper Nilsson - Video Editor 0 Quote
Recommended Posts