bomaye Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Det här är en teaser för min slutfilm från DI eller Stdh som den heter nu. Jag har försökt göra en spännande och rolig film om klass och identitet. Här kan man se mer om filmern: För Sverige i tiden 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 --- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bigmackorgen Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Imponerande! Detta måste jag helt klart se mer av. Omslagsbilden påminner om den till "Beck - Skarpt Läge" http://www.discshop.se/shop/img/omslag/front_large/2/56762.jpg Medvetet inspirerat eller bara en ren tillfällighet? Lite småhäftigt i varje fall. :D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MugshotPaparazzi Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Såg hela filmen tidigare i år och tyckte den var fantastisk! Bra spel, spännande och välberättad! Teasern var snygg men kände inte att den gav någon vidare rättvis bild av filmen, du hade absolut kunnat visa mer av den faktiska handlingen utan att spoila för mycket. Det är ett spännande upplägg och värt att skylta med! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bomaye Posted December 6, 2012 Author Share Posted December 6, 2012 Kul att det var flera som gillade filmen och ja, trailern har sina svagheter. Vi hade lite svårt att välja hur mycket som skulle avslöjas i trailern så vi försökte bara väcka nyfikenhet och ha mycket spännande bilder. Postern var inte inspirerad av Beck, men nu ser jag att det verkligen finns likheter! Inspirationen kom snarare från popkonst som warholm och lichtentein (tanken var att lyfta fram det komiska, och lite kopplat till kvällstidiningskournalistik med rastret) och färgerna finns ju överallt, i drive och katinkas kalas bla. Egentligen tror jag att postern kommunicerar en smalare film än den faktiskt är. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ericpe Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Kort och gott, jag tyckte det såg mycket bra ut! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts