VJX Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Hej. Du får jätte gärna skicka till mig också. goateyeproduction@gmail.com Tack på förhand! /Viktor 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johanberglund Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Jag tar gärna emot manusen också! johan@berglundfoto.se 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NazaninAsaid Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Hej, Lite sent kanske, men om erbjudandet kvarstår får du gärna skicka manus till mig på Nazanin.asaid@live.se Alternativt Nazaninasaid@gmail.com Tack på förhand! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antecarlsson Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Hejsan! Jag är väldigt intresserad om det finns något manus, om nu erbjudandet fortfarande gäller. Jag har själv börjat skriva egna manus för enkla sketcher som jag vill testa att filma för att lära mig mer, skulle det finnas manus som redan är färdig för att filmas så skulle det vara guld! Du kan gärna skicka ett mail till antecarlsson_13@hotmail.com som sagt om erbjudandet fortfarande gäller. Mvh Andreas Carlsson 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghijohansson Posted October 19, 2013 Author Share Posted October 19, 2013 Jag fortsätter att logga in minst en gång i veckan, för att kolla om någon vill ha mina manus. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghijohansson Posted December 4, 2013 Author Share Posted December 4, 2013 Då det är få som hört av sig den senaste tiden så fann jag för gott påpeka att jag fortsätter att logga in en gång i veckan för att kolla om någon är intresserad. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grainwood Posted February 1, 2014 Share Posted February 1, 2014 Jag är intresserad! alexander.granskog@gmail.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghijohansson Posted February 1, 2014 Author Share Posted February 1, 2014 Skickat. Och då det varit få som hört av sig den senaste tiden så vill jag samtidigt påpeka att erbjudandet fortsätter att vara aktuellt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SGustavsson Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Oj vad generöst! Vill gärna ta del. Simon__gustavsson@hotmail.com (dubbla understreck) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hurulv Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Tack för manusen! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ventish Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Jag tar gärna också del av erbjudandet! recoba_87crespo@msn.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JesperP Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Låter intressant. jeppe_92__@hotmail.com Tack! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jukasj Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Tack för manusen! :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Carlsson Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Tar gärna emot! :D Email: themudman99@gmail.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filmzoome Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Jag skulle gärna ta emot manusen :) niklaslennartsson@live.se 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hajjarna Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 Jag skulle gärna vilja ta del av manusen :)!!! Skicka pm 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghijohansson Posted May 4, 2014 Author Share Posted May 4, 2014 Hej Mina manus är en för lång text för att skickas som PM. Så jag kan bara skicka om du ger mig din e-postadress. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghijohansson Posted August 20, 2014 Author Share Posted August 20, 2014 Skulle bara säga att erbjudandet kvarstår. Även nu i sommar när jag varit upptagen med att spela in min första nollbudgetlångfilm så har jag loggat in ungefär en gång i veckan för att kolla om någon efterfrågat mina manus. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StarvinMarvin Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Läser gärna dessa manus. Stefanjohansson1991@hotmail.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nataans Posted October 9, 2014 Share Posted October 9, 2014 Jag tar gärna ETT manus om de går. Ett ganska kort skulle funka. slimjoohn@gmail.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghijohansson Posted October 9, 2014 Author Share Posted October 9, 2014 Jag skickar endera allihop eller ingenting. Angående att skicka ett enstaka manus. Jag vet inte hur många skådespelare du har, inte heller dina skådespelares köns- och åldersfördelning, osv. Så förstår du. Angående att du önskar kort manus. Flertalet är under en minut, ofta långt under en minut. Så välj själv. Endera skickar jag likadant till dig som jag skickat till andra, eller så skickar jag ingenting. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabman Posted October 19, 2014 Share Posted October 19, 2014 Mycket intresserad! Hade gladeligen tagit emot manusen! Tack på förhand! fabsvorono@hotmail.com Fabian 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonlarm Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 Skulle uppskatta manusen! :) email: anton.cena@hotmail.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghijohansson Posted January 10, 2015 Author Share Posted January 10, 2015 Eftersom det är nytt år så skulle jag bara säga att jag fortsätter logga in en gång i veckan för att kolla om någon ber om mina manus. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hhallabro Posted January 14, 2015 Share Posted January 14, 2015 Skulle gärna ta emot manusen på min mail! lhallabro@gmail.com Tack på förhand! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts