OP5 Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 Skall köra denna imorgon 240 fps, verkar vara en hyglig kamera. Nån som provat? Några fallgropar. Som jag fattat kan man ställa ISO, eller? Hur är menyn? Liknande andra sony kameror typ EX1? När jag tittar på bilden... The Sony NEX FS700. Super 35mm 4k and 1080p slow motion at up to 250/300 FPS | Philip Bloom ...varför står det iris och fokus längst fram på kameran, när man ändå skall sätta på objektiv? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jag Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 Funktionen gäller väl med Sonys egna alpha-optik? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEJ Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Jag är jätteintresserad av FS-700:an, slow mo är något jag ofta vill ha och denna har ett överkomligt pris för det! Nu kanske jag inte riktigt kan motivera ett inköp egentligen, vet ni någon som hyr ut dom? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
transistor_tom Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Jag är jätteintresserad av FS-700:an, slow mo är något jag ofta vill ha och denna har ett överkomligt pris för det! Nu kanske jag inte riktigt kan motivera ett inköp egentligen, vet ni någon som hyr ut dom? Bump. Jag undrar också om någon känner till en uthyrare för NEX-FS700? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Selvehed Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Bump. Jag undrar också om någon känner till en uthyrare för NEX-FS700? Vi på Good Morning Film hyr ut vår FS700. Kontakta mig på petter@goodmorningfilm.se 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts