emki11 Postad 11 augusti 2012 Postad 11 augusti 2012 Vad tycks vad behöver jag tänka på tills nästa gång? http://www.youtube.com/watch?v=19bRLlglA_g 0 Citera
MainlyFilm Postad 15 augusti 2012 Postad 15 augusti 2012 Försök planera rörelserna lite bättre med kameran på stativ, så blir det inte lika skakigt :) 0 Citera
remote Postad 21 augusti 2012 Postad 21 augusti 2012 Snyggt! Bra tempo, bra flyt. Tro att det var en smart val att välja s/v. PS/Det är väl inte första gången du gör en film? 0 Citera
emki11 Postad 22 augusti 2012 Författare Postad 22 augusti 2012 joo då de är min första faktis 0 Citera
Mattihp Postad 22 augusti 2012 Postad 22 augusti 2012 Bra foto överlag; även om lite fler bilder inte skulle skada. När du ligger på rapparen som rapparen så blir det ibland lite för länge. Rappa klipp där skulle göra så mycket; när man i övrigt märker att du är bra på att klippa i takt med musiken. 0 Citera
emki11 Postad 22 augusti 2012 Författare Postad 22 augusti 2012 Bra foto överlag; även om lite fler bilder inte skulle skada. När du ligger på rapparen som rapparen så blir det ibland lite för länge. Rappa klipp där skulle göra så mycket; när man i övrigt märker att du är bra på att klippa i takt med musiken. Tack. taktenmed musiken tyckte jag med att den va bra, fast jag är egentligen inte så erfarenh utan redigering, men de kommer med framtiden. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.