emki11 Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Vad tycks vad behöver jag tänka på tills nästa gång? http://www.youtube.com/watch?v=19bRLlglA_g 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MainlyFilm Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Försök planera rörelserna lite bättre med kameran på stativ, så blir det inte lika skakigt :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remote Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Snyggt! Bra tempo, bra flyt. Tro att det var en smart val att välja s/v. PS/Det är väl inte första gången du gör en film? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emki11 Posted August 22, 2012 Author Share Posted August 22, 2012 joo då de är min första faktis 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattihp Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 Bra foto överlag; även om lite fler bilder inte skulle skada. När du ligger på rapparen som rapparen så blir det ibland lite för länge. Rappa klipp där skulle göra så mycket; när man i övrigt märker att du är bra på att klippa i takt med musiken. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emki11 Posted August 22, 2012 Author Share Posted August 22, 2012 Bra foto överlag; även om lite fler bilder inte skulle skada. När du ligger på rapparen som rapparen så blir det ibland lite för länge. Rappa klipp där skulle göra så mycket; när man i övrigt märker att du är bra på att klippa i takt med musiken. Tack. taktenmed musiken tyckte jag med att den va bra, fast jag är egentligen inte så erfarenh utan redigering, men de kommer med framtiden. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts