stängerniredan Postad 15 juni 2012 Postad 15 juni 2012 Här kommer vår senaste musikvideo till gruppen Penelopes. Min inblandning i projektet var att göra all postproduktion. Vore kul å höra vad ni tycker! 0 Citera
stängerniredan Postad 18 juni 2012 Författare Postad 18 juni 2012 100 views, inget svar? Ni är välkomna att fråga saker också! 0 Citera
Golho Postad 18 juni 2012 Postad 18 juni 2012 Man kan väl alltid fråga; vad ni använder för program? :) 0 Citera
Désirée Postad 18 juni 2012 Postad 18 juni 2012 En brinnande teddybjörn väckte intressant nog starka känslor hos mig. Leksaker - särksilt gosedjur - har ett starkt symbolvärde. Inspelad i Arizona? Sen var jag väl inte med på riktigt var dörrar, trappor och pusselbitar passade in i förhållande till sångtexten, men musiken var kanske inte riktigt min smak, så jag kanske missade något. Snygg och välgjord tyckte jag i allafall att den var. Skulle gärna ha sett något mer av en röd tråd, en "story" så att säga, men det var väl utanför din påverkan? 0 Citera
stängerniredan Postad 18 juni 2012 Författare Postad 18 juni 2012 Man kan väl alltid fråga; vad ni använder för program? :) Hej! Vi kör: Red cine x, final cut, after effects cs6, cinema 4d, photoshop och Color. 0 Citera
stängerniredan Postad 18 juni 2012 Författare Postad 18 juni 2012 Hej! Den är inspelad i Spanien. Det är inte direkt nåt förutom sommarkänslan som är kopplad till sångtexten. Storyn är inte direkt tydlig utan den är mer inspirerad av 60-70 talets pink floyd album covers. Musiken är inte heller min kopp av té. :) En brinnande teddybjörn väckte intressant nog starka känslor hos mig. Leksaker - särksilt gosedjur - har ett starkt symbolvärde. Inspelad i Arizona? Sen var jag väl inte med på riktigt var dörrar, trappor och pusselbitar passade in i förhållande till sångtexten, men musiken var kanske inte riktigt min smak, så jag kanske missade något. Snygg och välgjord tyckte jag i allafall att den var. Skulle gärna ha sett något mer av en röd tråd, en "story" så att säga, men det var väl utanför din påverkan? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.