stängerniredan Posted June 15, 2012 Share Posted June 15, 2012 Här kommer vår senaste musikvideo till gruppen Penelopes. Min inblandning i projektet var att göra all postproduktion. Vore kul å höra vad ni tycker! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stängerniredan Posted June 18, 2012 Author Share Posted June 18, 2012 100 views, inget svar? Ni är välkomna att fråga saker också! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golho Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 Man kan väl alltid fråga; vad ni använder för program? :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Désirée Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 En brinnande teddybjörn väckte intressant nog starka känslor hos mig. Leksaker - särksilt gosedjur - har ett starkt symbolvärde. Inspelad i Arizona? Sen var jag väl inte med på riktigt var dörrar, trappor och pusselbitar passade in i förhållande till sångtexten, men musiken var kanske inte riktigt min smak, så jag kanske missade något. Snygg och välgjord tyckte jag i allafall att den var. Skulle gärna ha sett något mer av en röd tråd, en "story" så att säga, men det var väl utanför din påverkan? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stängerniredan Posted June 18, 2012 Author Share Posted June 18, 2012 Man kan väl alltid fråga; vad ni använder för program? :) Hej! Vi kör: Red cine x, final cut, after effects cs6, cinema 4d, photoshop och Color. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stängerniredan Posted June 18, 2012 Author Share Posted June 18, 2012 Hej! Den är inspelad i Spanien. Det är inte direkt nåt förutom sommarkänslan som är kopplad till sångtexten. Storyn är inte direkt tydlig utan den är mer inspirerad av 60-70 talets pink floyd album covers. Musiken är inte heller min kopp av té. :) En brinnande teddybjörn väckte intressant nog starka känslor hos mig. Leksaker - särksilt gosedjur - har ett starkt symbolvärde. Inspelad i Arizona? Sen var jag väl inte med på riktigt var dörrar, trappor och pusselbitar passade in i förhållande till sångtexten, men musiken var kanske inte riktigt min smak, så jag kanske missade något. Snygg och välgjord tyckte jag i allafall att den var. Skulle gärna ha sett något mer av en röd tråd, en "story" så att säga, men det var väl utanför din påverkan? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts