JohanEngstrom Posted April 28, 2012 Share Posted April 28, 2012 Hej! Jag håller på att skapa en hel del stämningsmusik som skall läggas upp på nätet för försäljning. Jag kommer att lägga upp allt på Bandcamp och beroende på vad ni skall använda musiken till kommer priset att variera, för youtubeklipp kommer låtarna bara att kosta 8kr för att ni skall få använda dem då kan ni bara köpa dem direkt från bandcamp. Vill ni använda dem till något annat får vi diskutera ett pris beroende på storleken av erat projekt. Alla låtar som har en parantes där det står film är till salu för filmbruk. Mitt bandcamp konto Johan Engström Den första låten för film som är till salu. Headache (Backing and Film) | Johan Engström 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndTuts Posted May 31, 2012 Share Posted May 31, 2012 Seems legit. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts